Педагогічна рада №1 від 30.08.2023р
Педагогічна рада √1 (30.08.2023)
1. Вибори секретаря педагогічної ради (вибори)
2. Про організацію безпечного освітнього простору в ЗДО та обладнання укриттів (обговорення, директор)
3. Сучасні орієнтири в організації освітнього процесу в ЗДО (вихователь-методист)
4. Обговорення та затвердження:
– освітньої програми ЗДО, змісту річного плану,
– положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у закладі,
– плану підвищення кваліфікації на 2024 рік,
– режиму дня, розкладу занять, робочого навчального плану на 2023/2024 н.р,
– форми планування та освітніх програм, програм для дітей з ООП,
– стратегії розвитку закладу на 2023-2028р
5. Про ментальне здоров’я в умовах воєнного стану (практичний психолог)
6. Вчимося говорити українською. Антисуржик (вчитель-логопед)
7. Необхідність занять з фізкультури в освітньому процесі як основа збереження життя і здоров’я дітей (інструктор з фізкультури)
8. Важливість свят, розваг, різних заходів музичного спрямування, пов’язаних з нашою культурою (музичний керівник).
Різне.
За результатами проведення педагогічної ради були прийняті відповідні рішення.
Дякуємо усім за командну роботу, вдалого старту, успіхів та перемог!
Педагогічна рада №1 від 02.09.2022 р
Порядок денний:
1. Вибори секретаря педагогічної ради (голосування, вибори).
2. Про діяльність педагогічного колективу за минулий навчальний рік в умовах карантину та воєнного стану з визначенням річних завдань на майбутній період 2022-2023р. Аналіз діяльності ЗДО (презентація, обговорення).
3. Обговорення та затвердження:
- освітньої програми ЗДО, змісту річного плану,
- положення про протиепідемічні заходи,
- положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у закладі,
- плану підвищення кваліфікації на 2023 рік,
- режиму дня, розкладу занять, робочого навчального плану на 2022/2023 н.р,
- форми планування та освітніх програм, програм для дітей з ООП,
4. Про особливості організації діяльності закладів дошкільної освіти у новому навчальному році в умовах воєнного стану. Методичний порадник, обговорення (вихователь-методист).
5. Про особливості використання в освітньому процесі парціальної програми національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» та її ресурсне забезпечення.
Педагогічна рада №2 від 22.11.2022
Порядок денний:
Тема: Формування мовленнєво-комунікативної компетентності дошкільників
- Про виконання рішень попередньої педради. Інформація секретаря
- Про організацію комунікативно-освітнього простору ЗДО в умовах воєнного стану. Практикум для педагогів (ДВ 6/22)
- Про формування мовленнєво-комунікативної компетентності дошкільників засобами інтерактивного розвивального середовища. Довідка за результатами тематичного вивчення
- Про підсумки огляду групових осередків для реалізації завдань БКДО з освітнього напряму «Мовлення дитини» з презентацією картотеки дидактичних ігор мовленнєвого змісту. Аналіз результатів огляду.
- Про перспективний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Обговорення та затвердження.
Педагогічна рада №1 03.09.2021
Педагогічна рада №1 від 03.09.2021 року «Якісне освітнє середовище для дитини: мотивація, знання, безпека, здоров’я. Підсумки та напрями роботи закладу через філософію змін до наповнення освітнього процесу новим змістом»
Порядок дня:
1. Вибори секретаря педагогічної ради (голосування, вибори).
2. Якісне освітнє середовище для дитини: мотивація, знання, безпека, здоров’я. Підсумки та перспективи. Інструктивно-методичні рекомендації «Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році» (інформація, обговорення).
3. Обговорення та затвердження:- освітньої програми ЗДО, змісту річного плану,- програми розвитку ЗДО на 2021-2026 рр (проєкт, запропонований робочою групою закладу),- положення про протиепідемічні заходи, алгоритму роботи за Постановою №8 від 25.08.2021р,- положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у закладі,- плану підвищення кваліфікації на 2022 рік,- режиму дня, розкладу занять, робочого навчального плану на 2021/2022 н.р,- форми планування та освітніх програм, програм для дітей з ООП,- кандидатури керівника садового МО.
4. Організація інклюзивної освіти в ЗДО (обговорення).
5. Дискусійна трибуна «дитина-педагог-батьки» в особливих умовах, про проблематику та шляхи її вирішення.
За результатами проведення педагогічної ради були прийняті відповідні рішення.





Педрада №4 від 09.06.2021
Підсумкова педагогічна рада №4 від 09.06.2021р
«Про підсумки якості організації освітнього процесу в ЗДО та рівня засвоєння дошкільниками програми, БКДО в умовах особистісно орієнтованого підходу до дошкільної освіти. Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі».
Виступи, обговорення, інформації, творчі педагогічні розваги та прийняття рішень. Дякуємо усім за непростий, але активний і продуктивний навчальний рік! Нових звершень і здоров’я! А найголовніше – щоб наші вихованці були здоровими, щасливими і задоволеними!






Педагогічна рада №1 (04.09.2020р)
Відповідно до Постанови № 50 від 22.08.2020 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину…» обмежено проведення масових заходів в закритих приміщеннях, окрім заходів, необхідних для забезпечення функціонування закладів освіти (педагогічних рад, комісій, конференцій трудового колективу тощо).Враховуючи це, сьогодні у закладі проведено педагогічну раду №1 за темою: «Основні аспекти організації освітнього процесу 2020-2021 н.р. за різних умов: виклики і реальність» з порядком денним:
1. Пріоритетні напрями роботи закладу, інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році» (презентація, директор).
2. Обговорення та затвердження:
освітньої програми ЗДО, змісту річного плану,
Положення про тимчасові протиепідемічні заходи, алгоритму роботи в умовах адаптивного карантину,
плану підвищення кваліфікації на 2021 рік,
режиму дня, розкладу занять,
форми планування та освітніх програм,
кандидатури керівника садового МО.
3. Організація інклюзивної освіти в ЗДО (презентація, методист).
4. Особливості проведення дитячого дозвілля під час адаптивного карантину (обговорення, музичний керівник).
5. Психологічна служба: ознайомлення з планом роботи, насильство, булінг, комп’ютерна залежність (інформація, практичний психолог).
6. Партнерська взаємодія «дитина-педагог-батьки» в особливих умовах (обговорення в дружньому колі). За результатами проведення педагогічної ради були прийняті відповідні рішення.








Педагогічна рада № 2 (11.12.2019)
«Мовленнєва компетентність старших дошкільників» з порядком денним:
1. Інформація про виконання рішень педагогічної педради №1 від 30.08.2019 року (вихователь-методист).
2. Про результати вивчення освітнього процесу з проблеми мовленнєвої компетенції старших дошкільників (доповідь, довідка), завідувач.
– Розвиток особистості дитини за літературними творами В.Сухомлинського (вихователь старшої групи).
– Вимоги програми з мовленнєвого розвитку у дітей старшої групи (вихователь старшої групи).
– Про підготовку та проведення мовленнєвого заняття (вихователь молодшої групи).
– Шкідливі звички, що можуть призвести до проблем з вимовою (вчитель-логопед).
– Вправа «Вирішення проблеми» з метою формування сприятливого психологічного клімату та єднання учасників освітнього процесу задля здійснення командної роботи (завідувач).
3. Ознайомлення з системами роботи та методичними розробками педагогів, що атестуються на присвоєння педагогічних звань.
За результатами проведення, прийняли відповідні рішення.



Педагогічна рада №1 (30.08.2019р)
«Про роботу закладу дошкільної освіти за минулий навчальний рік та завдання на новий 2019-2020 навчальний рік»
Порядок дня:
1. Інформація про виконання рішень педагогічної педради №4 від 30.05.2019р (вихователь-методист)
2. Підсумки роботи, інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році» (вихователь-методист).
3. Обговорення та затвердження:
- Річного плану роботи ЗДО,
- Режиму дня, розкладу занять,
- Форми планування та освітніх програм,
- Особливості планування в групах раннього віку,
- Кандидатури керівника садового МО.
4. Елементи стратегії Нової української школи: особистісно-орієнтована модель навчання та організації освітньої діяльності, розвиток критичного мислення у дітей, інтеграція освітніх напрямків (презентація, завідувач).
5. Майстерність досягти балансу прав, обов’язків і відповідальності у трикутнику «дитина-педагог-батьки» (обговорення в дружньому колі).




Педагогічна рада № 4
Підсумкова педагогічна рада
«Про моніторинг якості організації освітнього процесу в ЗДО та рівня засвоєння вихованцями програми в умовах особистісно орієнтованого підходу до дошкільної освіти. Готовність старших дошкільників до навчання у школі»
Порядок дня:
1. Про виконання рішень попередньої педради № 3 (інформація, вихователь-методист)
2. Про підсумки освітньої роботи за 2018-2019 навчальний рік:
2.1. Про моніторинг якості організації освітнього процесу в ЗДО
та рівня засвоєння вихованцями програми в умовах особистісно орієнтованого підходу до дошкільної освіти (Вихователі старших груп, завідувач)
2.2. Музично-педагогічна вітальня «Я – справжній школяр» (Музичний керівник)
2.3. Аналіз соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до подальшого навчання у рамках впровадження концепції «Нова українська школа». Інформаційна довідка (Практичний психолог, вчитель-логопед, асистенти вихователя)
2.4. Аналіз рівня рухової підготовленості дітей дошкільного віку. Інформаційна довідка (Інструктор з фізкультури)
2.5. Аналіз рівня музичного розвитку дошкільників. Інформаційна довідка (Музичні керівники)
2.6. Обговорення та затвердження плану роботи на літній оздоровчий період, режиму дня та розкладу занять (завідувач, сестри медичні)




Педагогічна рада №3 (28.02.2018р)
«Формування уявлень дошкільнят про математичні поняття» з порядком денним:
1. Інформація про виконання рішень педагогічної педради №2 від 28.11.2018р (вихователь-методист).
2. Про результати вивчення освітнього процесу з проблеми формування уявлень дошкільнят про математичні поняття – довідка за результатами тематичного вивчення (вихователь-методист).
– Математика для дітей в інтегрованих дидактичних модулях – (завідувач).
– Мотивація математичної діяльності дошкільнят (Швороб Я.А.).
– Виклад матеріалу для логіко-математичного розвитку (Сахацька Я.М.).
– Пізнавальний діалог (Клепач О.В.).
3. Монтессорі-підхід до математики в дошкіллі (Гудзь Г.І.).
– Практична робота: «Монтессорі — просто метод, чи стиль життя?».
Педагоги вчилися виконувати певні дії в штучно створених умовах (закриті очі, дерев*яні палички…) аби відчути себе в ролі дитини, яка навчається пізнавати світ.
За результатами проведення педагогічної ради, були прийняті відповідні рішення.










Педагогічна рада №2 (28.11.2018р)
Педагогічна рада №2 від 28.11.2018р за темою
«Природничо-екологічна компетенція старших дошкільників» з порядком денним:
1. Інформація про виконання рішень педагогічної педради №1 від 04.09.2018р (вихователь-методист)
2. Про результати вивчення освітнього процесу з проблеми природничо-екологічної компетенції старших дошкільників (довідка, завідувач)
– завдання розвитку у дітей відповідального екологічного ставлення до природного довкілля (Степанюк Я.І.)
– методичний інструментарій з еколого-природничої освіти дітей (вихователь-методист)
– цільові прогулянки в природі (Марчук О.В.)
3. Виставка-презентація дидактичних ігор, вправ з екологічного виховання (педагогічні працівники). Прийняття рішень педагогічної ради.












Педагогічна рада №1 (04.09.2018р)
Педагогічна рада №1 від 04.09.2018р
«Про роботу закладу дошкільної освіти за минулий навчальний рік та завдання на новий 2018-2019 навчальний рік»
Порядок дня:
- Інформація про виконання рішень педагогічної педради №4 від 30.05.2018р (вихователь-методист)
- Про роботу закладу дошкільної освіти за минулий навчальний рік та завдання на новий 2018-2019 навчальний рік (завідувач)
- Обговорення та затвердження:
- Річного плану роботи ЗДО
- Режиму дня
- Розкладу занять
- Форми планування та освітніх програм
- Кандидатури керівника садового МО
- Кандидатури секретаря педагогічної ради
- Робота в малих групах «Стратегія розвитку освітнього процесу на навчальний рік, нове бачення». Презентація результатів.

















